Customer Centric Index en Digital Transformation Score

Symfony 2

Customer Centric Index en Digital Transformation Score

Customer Centric Index  is een enquete tool om te begrijpen wat je klanten graag verbeterd zien op je website.  Op basis van de resultaten kan je beslissingen nemen om op punten je website te verbeteren. Ook kan je op basis van de resultaten je vergelijken (benchmarken) ten opzichte van de concurrentie.

Voor Customer Centric Index hebben wij ontwikkeld op basis van Symfony. De keuze voor  Symfony is gemaakt op basis van de complexiteit die ligt in de data, die niet alleen opgeslagen moeten worden maar, waar ook complexe analyses op gedaan moeten worden.

Om de vergelijk functionaliteit direct beschikbaar te krijgen is het zaak om data te hebben.  Er waren al een groot aantal enquetes uitgevoerd en de resultaten beschikbaar in Excel documenten. We hebben een import functionaliteit geschreven die een paar honderd Excel documenten in batch heeft geïmporteerd.

Later is dit platform uitgebreid met een tweede tool, Digital Transformation Score. Met Digital Transformation Score kan je ondekken hoe jou organisatie scoort op empathie, flexibiliteit, eenvoud en vertrouwen (lees meer).

Andere projecten